reklama

Príbeh o tom, ako som si nestihol kúpiť lístok na vlak.

Trnava, 17. decembra 2011, 16:29 CET. Nestíhal som si kúpiť lístok na vlak z Trnavy do Piešťan a tak som nastúpil (do už rozbiehajúceho sa vlaku) s tým, že mi snáď sprievodkyňa predá lístok. Avšak nevedel som, že ju musím ja vyhľadať (moja chyba - priznávam). Čas som si skracoval hrou na telefóne. Za stanicou Leopoldov ku mne pani sprievodkyňa prišla, vypýtala si lístok a ja som jej teda povedal, že lístok nemám a či si u nej môžem lístok kúpiť. Ona mi na to arogantne odpovedala, že ona nie je žiadna sociálka, a či nemám čas príjsť za ňou keď mám čas hrať sa na telefóne. Ďalej nasledoval jej píhovor o tom, že mám zaplatiť pokutu 10€, no ja som mal pri sebe len 4€ a tak som sa opýtal, či sa náhodou nedá platiť kartou (ale to by som chcel asi už naozaj priveľa). A toto ju asi tak napajedilo, že mi povedala: "Ja si myslím že idete z Bratislavy". Po 5-minútovom presviedčaní, že idem naozaj z Trnavy a po tom, ako sa opýtala vedľa stojaceho neznámeho, mi konečne uverila, že idem z Trnavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Po tomto som jej teda, povedal, nech mi vypíše nejaký ten pokutový bločik. Vypýtala si občiansky a vypisovala. A vypisovala. A vypisovala. Nasrdená sprievodkyňa odtrhla lístok s 30-eurovou pokutou (dobre, že ho neroztrhla) a podala mi ho so slovami, že ak pokutu zaplatím do 5 dní budem mať "len" polovičnú pokutu. Sprievodkyňa odišla cvakať lístky do ďalších vozňov. V Piešťanoch som vystúpil a nahnevaný som odbicykloval domov. Avšak toto ešte nieje koniec milí priatelia.

Ako som chcel zaplatiť pokutu. - časť druhá

Piešťany, 18. decembra 2011, 20:08 CET
Po zmierení sa s pokutou, som dnes išiel na stanicu, že to zaplatím. To som však ešte nevedel, čo ma čaká. Prišiel som k pokladníčke a tá pozerala na ten pokutový lístok ako keby také niečo videla prvý krát v živote. Asi pol minúty na to vysvitlo, že taký lístok videla fakt prvý krát v živote. A teda nevedela, čo má robiť. Poslala ma preč s číslom na informácie a s tým, že ona nič nenarobí. Zavolal som teda na informácie. Telefonistka mi povedala, že to mám normálne zaplatiť v pokladni. A tak som sa vrátil. Pokladníčka teda volala. A volala. A volala. Najprv do leopoldova, potom asi ešte na 2 stanice. Nič sa nedozvedela. Avšak medzi tým, pri študovaní mojej pokuty (viď obrázok) zistila, že tam nemám vypísané základné údaje: číslo vlaku a dátum. Pani za pokladňou sa ma teda opýtala, že ako mi má veriť,že som pokutu dostal naozaj včera. No na to ja nemám odpoveď, ale fakt je, že som ju včera dostal. Ale to stále ešte nie je všetko. Na konci lístku sa nachádza kolonka: podpis člena vl. čaty (teda sprievodcu): nepodpísané a podpis preberajúceho (teda mňa):nepodpísané (keďže to odomňa milá sprievodkyňa nežiadala). Samozrejme, bolo to vypisované cez kopirák, takže kópiu má ona a ako som sa dozvedel, tieto lístky sa odovzdávajú na centrálu ŽSR do Žiliny. Ale čo teraz? Nemá tam môj podpis. Sfalšuje ho? Čo s tým milá pani sprievodkyňa spraví? Ako dokáže, že som ten lístok prebral a že mi ho vôbec dala? Takže týmto Vás pozdravujem milá pani sprievodkyňa Podolánová a teším sa na ďalšiu spoluprácu s Vami a so ŽSR samozrejme celkovo.

Ako som (možno) pokutu už zaplatil. - časť tretia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec som teda pokutu zaplatil (u inej pokladníčky, no na tej istej stanici, bez akýchkoľvek problémov) a problém je vyriešený. Aj keď stále mi nejde do hlavy to, že sprievodkyňa vypísala pokutový lístok tak lajdácky a mi nedala mi ho ani podpísať.

A na záver by som chcel upozorniť na to, že tento článok nemá vôbec za úlohu ospravedlniť moju chybu, ale poukázať na absolútnu neprofesionalitu a neschopnosť pracovníkov či už ZSSK alebo ZSR.

Martinn Sarvaš

Martinn Sarvaš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ževraj som hejter. ja si myslím že niesom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu